Lördag

I går hade jag tenta. Jag var sjukt nervös och jag blev inte mindre nervös när vi fick tentan cirka 20 minuter efter start. Jag kände att jag kunde svaren relativt bra på alla frågor. Men eftersom vi kom igång mycket senare så fick jag lov att skriva så att pennan glödde. Jag fick ihop 14 sidor på 3 timmar och 40 minuter. Det kan dock hända att jag får göra om tentan eftersom min lärare ville ha analyserade svar men eftersom tiden var knapp fanns det inte så mycket tid till det. Men men, vi får se hur det kommer gå.

Idag ska jag och Martin åka till Lager 157 och titta på lite vårkläder och i kväll ska vi ut och äta med Daniel och Mickan. Det ska bli mycket trevligt. Hoppas ni får en fin dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0