Storbak...

Igår fick jag ett sms av min kompis Malin som ska gifta sig nästa lördag. I sms frågade hon om jag kunde baka 160 stycken kladdkakemuffins till hennes bröllop. Och snäll som man är ställde jag självklar upp. Nu efter 4 timmar, 16 smetar, och 36 ägg känner jag mig ganska mör i kroppen, och jag bara väntar på träningsverken som kommer att komma i armarna av allt vispande. huvva. Jag har också konstaterat att mina drömmar om att kanske öppna ett café nu är ett minne blott. hehe. Som tur var kom Malin förbi och hjälpte mig och matade mig med jordgubbar, det tackar jag för:)








Kommentarer
Postat av: Marie

Carro, du är som Charlotte i SATC! Herregud vilket storbak!

2010-06-11 @ 21:34:32
URL: http://marielsworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är SUPER-GLAD för din hjälp!!

2010-06-11 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0