Tant Caroline har varit i köpartagen

Idag gick jag in i en butik och där hittade jag den här tyggrejen som man ska lägga sina silverskedar i. Och jag tänkte "men du, de här blir ju perfekt för mina silverskedar", jag köpte den och sen när jag kom ut ur butiken slog det mig, "men herre Gud jag har ju blivit tant, hur kan man annars tycka den här grejen var super bra.. Men sen tänkte jag efter lite till".. När man var liten och fick de här silverskedarna vid födelsedagar av släktingar så tyckte man ju att de var riktigt trista presenter. Men sen hände det något när jag kom i 20 års åldern, då tyckte jag helt plötsligt att mina skedar var jätte fina, jag köpte till och med en svindyr tårtspade i samma sort. Så jag skulle nog kunna säga att jag blev tant när jag fyllde 20 och inte 23:-)

Kommentarer
Postat av: Magglis

Hahahahahaha, jag tycker du är rolig du! :)



Kram kram, tant M

2011-02-08 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0