Halloween bestyr

Jahaja då var de återigen dags för Halloween bestyr. Jag ska på två Halloweenfester där maskeradkläder är obligatorisk... Men vad ska jag klä ut sig till? Jag  har redan varit pirat de här året, men jag skulle kunna tänka mig att klä ut mig till en grekisk gudinna, eller kanske en alv från Sagan om Ringen, de vore ju rätt fränt att få ha pilbåge.. Konstigt att jag tänker i de barnorna va? haha. Sen tänker jag att man kanske skulle vara lite mer radikal och klä ut sig till Polis eller kanske flygvärdinna.. Men till slut är jag åter igen tillbaka på den grekiska gudinnan.. hmm När jag och min syster pratade om de här i helgen fick jag lov att ta ut min gamla balklänning ur garderoben och testa den. Jag trodde aldrig jag skulle få ihop den men de gick till slut, efter lite slit.. haha Nåväl jag får nog fundera ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska du inte vara något läskigt istället? Typ politiker, skogsrå eller massmördare? Din klänning är fortfarande som en dröm!

2010-10-26 @ 19:42:37
URL: http://marielsworld.blogg.se/
Postat av: Svar: Caroline

Haha Politiker kanske skulle kunna vara något... Jag tänker nog i för snälla banor. Tack för tipset Marie :-)

2010-10-26 @ 20:38:33
URL: http://claracaroline.blogg.se/
Postat av: Marie

Härborta verkar det vara rätt hett att vara Avatar också, helt blå i fejan och med tricoter. Hett tips!

2010-10-27 @ 02:26:12
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0