Sängen har fått nytt utseende inför hösten och vintern

Nu har jag skickat in min hemtenta som skulle in idag... Det bästa med att man byter kurs (efter en examination brukar man ofta byta kurs) är att helgen mellan två kurser brukar ofta vara pluggfria.. Så jag har tagit tillfället i akt och pysslat lite i min lilla stuga. Dagen projekt har varit och fixat till min säng.
Så här blev resultatet:) Är dock lite besviken för jag hade tittat ut ett överkast på Gripsholm som jag skulle köpa idag, men de var slut. Så jag fick ta ett som jag redan hade.. De två översta kuddarna har jag sytt idag! Kanske inget mästerverk, men de funkar..
Så här såg du ut innan. Jag gillar det verkligen, men de är lite marint inspirerat och nu är de ju höst och snart vinter så då var de dags för lite nytt:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser väldigt fint ut! Gillade den gamla bäddningen också, men helt rätt att den var mer sommar! Fram för höstmys. Kramar

2010-10-02 @ 21:24:01
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0