Måndag!

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra helg! Min har varit toppen:) Jag har besökt vår vackra huvudstad. Vi tränade  yoga på Sats i Horntull och på lördagkvällen var vi ut på ett ställe, ja de heter faktiskt så:) Klubben/baren ligger vid en tvärgata vid Götabacken. Riktigt trevligt. I går klockan ett stod jag utan för Nationalmuseet, (tycker de var ganska starkt av mig att vara där så tidigt, med tanke på att vi var ut dagen innan). Nationalmuseet har en ny utställning om härskarkonst. Alltså föremål under Napoleon, Karl Johan och Alexander. Så de kunde jag ju inte missa. Men jag tycker dock inte att utställningen var så speciell. Kanske för att jag nyss har besökt Louvren och de är nästan samma saker där. Men det var fräsigt att se några Josephine (Napoleon första fru) smycken!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kära kusin, jag gillar så mycket att du bloggar att jag vill ge dig mer ära och berömmelse! Checka min blogg för din Award! Kram

2010-10-14 @ 04:23:18
URL: http://world.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0