Tiden går fort...

Nu är det snart fyra år sedan jag tog studenten. Tiden går verkligen fort fram, lite läskigt när man väl börjar tänka efter. Men det är ännu mer läskigt att tänka efter vad jag har gjort under dessa fyra år. Känns som att jag inte har hunnit med någonting. Men samtidigt har jag ju faktiskt klarat av 3 år högskolan så något måste jag ha gjort. Nu är det snart dags för Leksands kyrkklockor att ringa för nya student som springer ut på trappan med mössan i topp och jag önskar dem alla lycka till!



Jag i min blå balklänning på väg till examensbalen. Jag kommer aldrig glömma när jag skulle gå på toa på Dalecalia och jag fick be mina klasskompisar Sara och Maria att följa med mig eftersom jag inte kom ur klänningen själv för att den var så stor.. Klänningen kunde stå upp själv på golvet för att de var så många underkjolar. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket..



Hittar ni mig??

Kommentarer
Postat av: Marie

Såå fin prinsessa! Kommer ihåg att jag undrade vad jag egentligen hade pysslat med när jag var klar med universitet. Men när jag började jobba så insåg jag hur mycket jag hade nytta av det jag lärt mig!(även under den tid som jag inte pluggade utan reste runt:)) Inte helt bortkastad tid det där med högskolan..

2010-05-28 @ 19:51:21
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0