Onsdag


Idag har jag jag pluggat nästan hela dagen. Klockan fyra träffade jag Sara E på Petterssons café för en fika. Det var riktigt trevligt. Efter det åkte jag hem till mor och för för lite kvällsmat. Efter det hjälpa mamma mig med att plugga. Var så trött efter att ha läst hela dagen. Så det var skönt att få bolla tankar med mamma. Jag läser just nu om global ekonomi och min mamma är ju handels och ekonomi lärare, så hon kan hjälpa mig med en del saker. Jag fick även två presenter av pappa.


Arn filmerna

Och världens godaste nötpåse. Den är verkligen helt underbar. Om ni hittar den i någon affär, tveka inte, Köp den. Ni kommer inte bli besvikna :-) Tack för de fina presenterna pappa!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0