Fredag

Idag har jag varit på skolan och haft mitt första seminarium i Samhällskunskap. Det var ett seminarium som inte liknar något annat jag någon sin har varit på. Kort skulle det kunna samman fattas med polsk rikstag. Diskussioner och argument flödade i luften och jag kände hur jag hade fullt upp med att lyssna och försöka förstå vad alla sa. Det var helt galet. Men samtidigt så fick jag känslan av att polletten trillade ner och att jag började förstå Rousseaus tankar och Premfors demokratisyn. Så summan av kardemumman Det var ett lärorikt seminarium. Nu ska jag fortsätta och plugga lite, sen ska jag baka rullrån som vi ska ha till efterrätt när Daniel och Mickan kommer över på mat ikväll. Hoppas ni får en trevlig och mysig fredag! kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0