Torsdag

Hej på er! Hoppas att allt är bra mer er!? Nu på förmiddagen har jag varit på cellprovstagning. Det gjorde faktiskt lite ont, men inte värre än att ta en spruta. Nu får jag hoppas att resultatet blir bra. Provet ska skickas till Falun på dialys, och om tre veckor får jag svar. Usch va vi kvinnor får gå igenom, hehe nej då. De är bra att vi får kolla upp oss. Det finns så många cancers sorter idag så hälften vore nog. Idag ska jag skriva ett litet pm på tre sidor som ska in vid sextiden. Så det är bara att köra på hela dagen. Föresten snöar det lika mycket hos er som det gör hos oss? Inatt måste det ha kommit cirka en och en halv decimeter snö. Vi bara skottar och skottar, hela tiden:-) hehe. Nej nu ska jag gå ned till köket och laga falukorv med rotmos. Hoppas ni får en trevlig torsdag. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0