Onsdag

Idag har jag rusat i genom en bok om Italiens ekonomiska utveckling. Efter att huvudet var helt fullt och jag började känna mig rastlös i kroppen bestämde jag mig för att ta en tur till simhallen för lite simning. När jag väl var i vattnet fick jag liknade smärtor i magen som jag hade förra veckan, jätte konstigt. I morgon ska jag på cellprovstagning så jag kan kanske fråga barnmorskan om lite råd. Föresten är jag lite nervös över de besöket, har hört så olika om hur det ska vara. Men de kommer nog att gå bra... Åter till simhallen. När jag väl hade simmat en kilometer duschade jag och gick in i bastun. Där ligger en dam och snakar... Det första som slår mig, var att de där kan inte vara bra, efter ett tag slutar hon att snarka och jag tittar lite extra noga på hennes mage för att se om den rörde på sig. Efter ett tag gick jag ut från bastun och tänkte att jag måste säga till personalen när jag går att det ligger en kvinna i bastun och sover. Men när jag stod och tvättade håret så kommer damen ut... Jag frågade om hon hade somnat. Ja, svarade hon., det var skönt.. Jag förstår inte hur man kan somna i en bastu. Jag får nästan panik av att sitta i bastun i mer än 10 minuter. Men alla är ju olika. Som tur är! Det är var min dagsupplevelse... hehe! Hoppas att ni har haft en mer spännande dag en vad jag har haft:-) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

smärtorna i magen kanske kan betyda att du är gravid? :)

2010-02-03 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0