Måndag

Hej allihoppa! Idag är jag dunder förkyld.. Usch så jobbigt de är. Jag orkar knappt sitta upp, och jag skulle egentligen behöva göra massa saker. Har försökt att plugga lite, men det tar sin tid när huvudet inte hänger med. Min söta pappa kom hit med ipren och nässprej i förmiddags så nu kan jag i alla fall andras... hehe. Fy så tråkigt de är att vara förkyld. Jag känner mig alltid som ett barn på nytt när jag är sjuk, liten och hjälplös, med behov av uppvaktning. Men nu har jag ingen mamma här som kan laga mat åt mig, så då får jag göra det själv. Nåväl de är jobbigt att bli vuxen.


Till någonting mer roligt eller kanske lite sorgligt. Idag flyttar min kära kusin Marie till Alaska, (USA) till hennes kille som kommer där ifrån. Jag önskar henne lycka till, och jag hoppas att detta nya oskrivna blad kommer fyllas med lycka och kärlek. Men jag kommer sakna henne! Kanske får åka över och hälsa på :-)







Kommentarer
Postat av: Maisy Borg

Hej på dig stumpan!



Visst har du en mamma som kan.....laga mat till dig om det kniper.

Puss och Kram

Mor

2010-02-09 @ 07:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0