Lördag

Vaknade klockan elva idag. Det har nog inte hänt på ett år att jag har sovit så länge. Men jag bestämde igår efter all stress med skolan att jag var värd en sovmorgon och att jag därför inte skulle ställa klockan. Vad tycker ni om allt snöande då? Här i Leksand är det så mycket snö att jag undrar hur våren någonsin ska kunna komma fram. Vart ska all snö ta vägen?! Det kommer bli mycket översvämningar på vägar och brunnar. I går när jag kom hem från mor och far hade det kommit cirka en 10 centimeter snö. Nej jag skulle nog föredra om de kunde bli lite varmare nu. Tänk va underbart att få höra fåglarnas kvitter och se knopparna på växter börja komma fram. Längtar så!

Idag måste jag försöka plugga lite. Inte det optimala på en lördag men ett måste. Vi har cirka 180 sidor som vi ska ha läst tills den nya delkursen som börjar på måndag. Jag undrar hur lärarna på högskolan tänker ibland.. Nåja de är väll bara att försöka göra sitt bästa. Ikväll kommer antagligen Klara över för att titta på Melodifestivalen... Det ska bli mys. Hoppas att ni får en underbar lördag! kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0