Gårdagen

Igår blev det utgång. Tanken var att vi skulle gå till Leksandsbaren men vi hamnade på Lucky House i stället. Man skulle lugnt kunna säga att det var vi och 18 åringarna. haha. Det är lite drygt när man inser att man är cirka fem år äldre en alla in där... Lite pensionärsvarning då! Vi fick till och med leka föräldrar på stan.. Hur som helt var det kul att gå ut med tjejerna. Vi är verkligen helt olika varandra men det spelar ingen roll för vi har hur kul som helst i alla fall:)



Det här möttes jag av när jag kom in på Kyrkvägen, Frida var på G... haha
Frida och Sara
Klara

Skönt att Mia fixade mitt hår igår. Jag blev dock utbuad när jag kom hem till mamma och pappa igår eftersom jag hade plattat håret...:( Mamma tyckte jag såg hemsk ut... Och självklart tycker de att jag inte ska göra något åt mitt självfall och mina lockar... Undra om jag ska platta håret i ren protest i en månad... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0