vitaminer

 

 

I morse hörde jag på radio. De pratade om hälsa och träning. Det var en tjej som hade skickat in en fråga där hon frågade varför hon känner sig klen och  lite förkyld när hon har börjat träna. Då sa experten att de kan vara för att när kroppen tränas bryts den ned för att sedan byggas upp igen. Och om hon inte tränar regelbundet så kan man lät bli förkyld vid den första fasen då man börjar träna. Hon gav tipset om att börja äta mer vitaminer så att kroppen kan få en bättre försvar. Aha tänkte jag.. Eftersom jag också har känt mig hängig och lite lätt förkyld den senaste veckan. Så efter skolan åkte jag in på stan och shoppade lite, passade då på att springa in på Hälsokraft och köpa mivi total plus. De hade extrapris på en stor flaska. Den kostade nu 199 kr och förut 240 kr:) Nu hoppas jag på att jag kommer börja känna mig lite piggaret...


Kommentarer
Postat av: Maisy Borg

Vad bra att du har köpt vitaminer. Den här sorten är mycket bra.

2009-09-29 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0