Ny vecka nya möjligheter!

Ny vecka nya möjligheter, det är väl det som är det bästa med måndagar! eller hur? Den här veckan har jag självstudier med seminarium på torsdag. Jag måste förutom pluggning till semariet komma igång med att söka information till min c-uppsats. Jag funderar på att göra något med hembygdskunskap. Men jag har inte kommit på några bra frågeställningar ännu så det måste jag verkligen göra snart. Nu på morgonen har jag legat och läst lite kurslitteratur i sängen. Skönt. När jag kom ned till köket satt jag på kaffebryggaren- så nu ska det bli gott med färskt kaffe till frukosten! Hoppas ni får en bra dag!! Hörs senare!






Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0