Helgens inköp


I helgen åkte vi till Kupolen på en lite shopping tur. Jag hittade två klänningar, och ett par skor från Dinsko. Pumpsen kostade bara 299 kr:).  Jag tyckte de var så snygga så jag ville ha på med dem till kvällens festligheter. Vilket i efterhand inte var så smart.  Jag har inte haft högklackat på flera år, eftersom jag tycker att jag blir för lång. Men jag envisades ändå med att jag skulle ha på mig dem. Jag kunde över huvud taget inte gå i skorna. (jag såg ut som en hjulbent ko) Och vid tolvslaget hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde röra fötterna. Vad har jag då lärt mig av de här? Jo träna först att ha på skorna innan en kväll på dansgolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0