090916

Nu har jag varit och hämtat min älskling bil.. Märkte dock när jag kom hem att en liten plast plupp på dörrhandtaget var borta.. Så det var bara att ringa till bilkompaniet igen så att de får fixa det.. När jag var inne på Noret hann jag även med en sväng in på Lantliv... De är en av mina favoritbutiker i Leksand, de är verkligen helt underbart att gå in dit och bara njuta och få inspiration. Jag lyckade även köpa med mig en otroligt onödig sak. Men jag har gått och tittat på den ett tag och nu slog jag till... Lägger upp en bild på "saken" sen:) Hoppas allt är bra med er!? Just nu sitter, (eller ligger är kanske ett bättre ord) i soffan och försöker mig på att förstå ett engelsk tal som vi ska diskutera i morgon i skolan. Jag är lite nervös över det, för jag känner att jag inte riktigt har grepp om det än. Men de går säker bra!

Bild på min bil, för er som inte har sett den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0