Nu är den här!

Nu är den här! Jul med Ernst, mat blommor och fix. Lika fantastisk på utsidan som den är på insidan:-) hehe. Kom hem till Mamma och Pappa idag och då berättade mamma att hon hade köpt den här boken. Men hon sa att hon hade läst ut den på en kvart så jag kunde få den. Ja tack sa jag:) Och jag tycker inte att jag kan hålla med om att den går att läsa ut på en kvart. Jag tycker att den var mycket spännande och intressant. Kommer ni ihåg att Ernst hade ett julprogram på tv4 inför julen förra året. Jag känner igen en hel del i boken från det programmet. Men det tycker jag inte gör något eftersom jag inte kommer ihåg allt. Jag har sagt det för och jag säger det igen, det här kommer bli en stor säljare i jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0