091029

Nu har jag vaknad för cirka 25 minuter sedan efter att pappa ringde och väckte mig. Ska snart gå upp och sätta på kaffebryggaren och äta lite frukort.. Det bästa med att vara student är att man ofta inte har så många tidsramar och kan därför lägga upp dagen som man själv vill. Men jag tror ändå att det är bra för en att ha några rutiner och att man tänker att plugget är som ett jobb, de dagar de går. Dagens uppgift blir att börja skriva tidigare forskning. Vi har till i morgon klockan fem att sammanfatta det som är relevant till uppsatsen av 900 sidor på cirka 2 till 3 a4 sidor. huvva. Men det går nog bra. På måndag har vi det sista seminariet i utbildningshistoria. Sen är det bara att köra igång uppsatsskrivandet. Jag är faktiskt lite nervös över det!! Det blir verkligen att bestiga okänd mark, men gör jag inte det, så lär jag mig inget. Hoppas ni kommer få en bra dag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0