091016

Hej alla! idag är det fredag:-) gu så skönt... Jag sitter just nu och planera min uppsats lite gran. Jag var på bokhandeln i onsdags och köpte ett jätte sort papper som jag kan göra en stor karta över delar i min uppsats på. Det är ett tips om man vill kunna få en snabb överblick.:)
När jag nyss skulle in på datorn och söka reda på en sak.. ja då började den bete sig jätte konstigt... Blev riktigt less för det sista som man vill ha när man ska skriva en uppsats på 10 veckor är att ha en dator som inte gör som den ska. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska försöka få tag på linda så hon kan be sin kille som också har mac att titta på den. Klockan tolv ska mamma och pappa komma hit och äta lunch, det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0