Ullared Ullared!!!

Såg precis serien om Ullared på kanal fem. Det var riktigt kul att få se hur handling skapar hysteri... Helt sjukt! Såg ni programmet? Vad tycker ni? Jag var där i augusti i år och det var jätte kul. Vi kom dit vid sex tiden på en fredag, då gick vi in och tog våran första shoppingtur sen åkte vi till våran stuga på Ullared camping som vi hade hyrt för bara 500kr, och jag måste säga att jag tycker det var ganska fräscht. På lördagen tog vi den sista shoppingturen och jag tror vi kanske spenderade totalt fem timmar inne på GK (Ullared) och vi kanske handlade för 4000 kr. Vilket jag tycker är väldigt mycket, men det går ju inte att jämföra med damen i programmet som handlade för ca 50000 kr. hihi! Jag tycker att det är en upplevelse att åka till Ullared och jag kan varmt rekommendera det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0