Lunchspinning

Idag tog jag mig i kragen och gick på lunch spinning. Det kan vara det värsta jag någonsin gett mig in på. Efter tio minuter var jag helt slut och då var vi bara i början av passet." Vi tog rundan runt Tällberg och riksvägen från simhallen" Ja, det var banan som läraren hade som mall när vi cyklade.. Och hon kunde var enda kurva och backe. Huvva. Efter en kvart var rummpan helt bortdomnad av den obekväma cykelsitsen och efter 45 minuter, ja då skulle jag nog inte känt om någon stack mig med en kniv i rumpan. Ja, ja, trots en avdomnad rumpa och svett som rann i hela ansiktet, är jag riktigt nöjd över det hela. Och jag kommer definitivt gå fler gånger:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0