God förmiddag!

hej alla glada, för det är ni va? :) Just nu tittar jag ut genom fönstret och ser pudervit snö falla ner från himlen. Kan det vara mycket bättre än när den första snön kommer. Helt underbart enligt mig. Idag har jag pluggat hela förmiddagen. Jag har läst en uppsats som jag ska använda i mitt forskningsläge i min uppsats. Känns som att jag sakta men säkert börjar komma igång med uppsatsen. Fast det klart, jag är inte säker på att jag gör rätt. Men de får jag vet nästa vecka när jag ska ha handledarmöte med min handledare Professor Anna. Nu ska jag vara lite hurtig och göra egna pannbiffar som jag ska äta med gräddsås och potatis... Mums! Hoppas ni får en underbar dag! kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0