091127

Ny tröja lager 70,  259 kr.  Jag kan tänka mig att de kan bli fint med ett brett brunt band i midjan. Det var det jag förställde mig i alla fall när jag köpte den.. :-)

Hej alla! Hoppas att allt är bra mer er?! Och att ni kommer få en trevlig och mysig fredag! I dag ska jag och Sara E åka och julshoppa i Borlänge. Det ska bli riktigt mysigt att få komma ut lite och bara umgås, men självklart också  för att bli inspirerad av all julskyltning som är i butikerna nu. När jag kom ner till köket i morse, slogs jag av en doft av jul, kunde inte riktigt förstå vad lukten kom från och sen insåg jag att det var min hyacint på köksbordet som hade slagit ut... Dock lite för tidigt, men men. Gott luktar det i alla fall... hihi. kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0