091110

Idag har varit en ganska seg dag. Jag har jobbat i hemslöjden hela dagen, och i bland kom det in några.. Men det är ju inte direkt värsta draget i Tällberg just nu. Efter jobbet åkte jag hem till mor och far och åt lite. Och sen gick vi på yoga. Riktigt skönt som vanligt. Jag blir så nöjd efter varje gång jag har varit där, känns bra för både kropp och skäl. Sen blev det desperata hemma fruar och  repris av hem till gården i soffan. Jag måste verkligen vara tokig, men jag är helt inne i den serien. Vid varje lunch sitter jag i soffan och tittar på hem till gården. Eftersom vi har mycket hemstudier så kan jag följa serien ganska bra. Jag vet, jag är skit töntig, men jag tror att de är avslappnande för mig att kunna koppla i från plugget och bara sjunka in i den engelska landsbygden. I morgon har vi PO-dag. Det är en studiedag vi har cirka två gånger om året med våra fadderskolor. På programmet står det it utbildning, så jag antar att vi ska få testa på något pedagogisk program. Vi ska vara på Insjöns skola, och det ska bli extra skoj eftersom jag själv har gått där, men jag har inte varit där sen jag slutade nian. Så det ska bli skoj, att få titta om allt är sig lik. Hoppas att ni har haft en bra dag:-) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0