091106

Idag fyller min pappas 60 år. Han verkar dock inte tycka att de var så skoj att fylla 60 år. "de är väl inge roligt att bli gammal"! Vi firade honom lite genom att äta på hotellet. Men det blir mer fest i morgon för då kommer släkten hem, det ska bli skoj. Jag har idag bakat bullar till kalaset. När jag väl var mitt upp i  baket och skulle hälla i mjöl i smeten såg jag att vi bara hade lite vetemjöl kvar så då fick jag ha i fullkornsmjöl i stället. Jag trodde att det skulle bli värdens flopp, men jag kände faktiskt ingen skillnad. Jag hann även med att fika med Klara på eftermiddagen. De var mys! Hoppas ni får en mysig och trevlig kväll! kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0