hmm..

Nu ligger jag i sängen och funderar över vad jag ska gör nu! För fyra timmar sedan stod jag i köket och bakade dubbla satser med kanelbullar. Martin har fotbollskväll med grabbarna och jag fick order om att inte störa. Men jag kunde inte låta bli att gå in i vardagsrummet när det stod 3-3 mellan Sverige och England och det var 10 minuter kvar av matchen. Sen blev jag fast. Helt sjukt va bra de var. Tanken slog mig mer än en gång att vi borde byta ut A-landslaget mot U-21. De spelade verkligen fotboll.. De kunde till och med göra mål, de brukar ju vara svårt i vanliga fall för Sverige. Tråkigt bara att vi förlorade efter straffar:( tycker verkligen att vi var värda en vinst. Så här är jag nu efter en förlust och fem bullar i magen. Kanske slår på en Jean Austin film. De blir jag alltid glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0