Måndagen den 28 december // återblick

Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en underbar jul!? Det har i alla fall jag haft, med god mat och trevligt sällskap. Jag fick massor av fina julklappar från tomten, tror att jag har varit extra snäll det här året. På juldags kvällen var jag och mina barndomskompisar på Arenan. Det var jätte trevligt enda fram till det att vi skulle hämta jackorna. Självklart skulle alla 600 personer hämta dem samtidigt och det blev världens kaos. Minst sagt. Om ni tänker er hulliganer som stormar en fotbollsarena, så såg det nästan ut, helt hemskt. Personalen i garderoben hade fullt upp men jobbade ganska långsamt och folk började bli trött, det blev påtryckningar i kön och det slutade med att folk började gå in och hämta sin egna jackor. Efter cirka 40 minuter i kö och vi vi hela tiden hamnade sist i kön gick vi också runt för att hämta våra jackor. Och det kan ha varit bland de värsta jag har sett. Jackor låg slängda på marken så att folk gick på dem. Det fanns inget lyse i taket så vi såg inget, och organisations kring kläderna gick inte att tala om. Nåväl, efter mycket om och men hittade vi våra jackor och väskor med kameror och mobiler i. Jag var ganska nervös eftersom jag hade lämnat in min väska med hela mitt liv i kändes det som och vem som helst hade kunnat tagit den. Men jag hade tur som hittade den. Nog med tråkigheter.


Nu på morgonen har jag legat i sängen och pluggat. Vid fyra tiden ska jag och Linda brumma till Borlänge för att kolla om vi hittar något på mellandagsrean, det ska bli skoj :-) Ta hand om er. Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0