Måndag

Ny dag, ny vecka och nya tag. Hoppas allt är bra med er!?. Igår hade jag en ganska jobbig dag då allt bara kändes jobbigt och drygt. Jag var helt slut i kroppen och jag var på (skit) grinit humör. Förlåt till de som råkade prata med mig i går.. hehe  Men nu är det ny dag och ny vecka med nya möjligheter. Jag känner redan att jag mår bättre. Jag tror att man måste tillåta sig själv att må dåligt i bland. Jag brukar ha en sån här dag ungefär varje år, då jag bara vill sjunka under jorden och försvinna. Jag är helt slut och kroppen skakar och jag börjar grina för ingen ting. Nej fy, vad drygt det är, speciellt jag som ofta brukar vara glad och tycka att livet är toppen, men sånna dagar som igår, då spelar ingenting roll, det finns ingen ork, och inge energi att ta från, jag tittade på tve från klockan ett till elva, och orkade knappt resa mig från soffan. Nej fy va tråkigt... Och det konstiga är att jag hade ingenting att vara sur eller grinig för, utan det bara kom. Så konstigt. Jag behövde antagligen vila. Nej nog med alla tråkigheter.

Nu sitter jag i köket och dricker en kopp kaffe och äter en clementin. Har precis tänt den tredje adventsljuset (jag orkade inte det igår) och det är så fint:-).  Idag ska jag fortsätta med min uppsats. Jag är nu uppe i 38 sidor med bilagor, jag är så stolt över mig själv, men den är fortfarande inte klar på långa vägar:-) I morgon ska jag intervjua grundskolelärare på åkerö skola. Lokalen blev lite udda, simhallen klockan 8,15 , när eleverna har simskola. Men jag tackar och tar emot det med ett glatt leende. Lärarna har mycket nu inför julen och ledigheten, så det var den enda tiden som fanns, och då är det bara att gilla läget.


Hoppas ni får en bra dag! kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0