Intervjuer

Min två intervjuer gick jätte bra. Till min uppsats ska jag ha några äldre personer i 80 års åldern som berättar lite om hur skolan var förr. Idag fick jag äran att intervjua en kvinna som är född 1929. Jag och Sara L (barnbarn) åkte dit idag vid fem tiden och vi var inte klara för ens halv åtta. Det var så intressant att få höra hur det var förr här i Dalarna. Min släkt kommer från Kungsör och Norberg, så därför vet jag inte så mycket om hur det var förr här. Jag fick verkligen lära mig mycket idag, och det är jag tacksam för :-) Nej nu ska jag sussa. I morgon blir det Lucia i Leksands kyrka klockan åtta på morgon med Sara E. Det har blivit lite av en tradition för oss att gå dit, jag tror faktiskt att det är tredje året i rad i år :-) kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0