Bortskämd

Jag känner mig som världens bortskämdaste unge! I går gick jag in till Berglunds för att hälsa på Klara som kommit hem från Stockholm. Efter en studs prat stack hon fram en påse med ett paket i. Det var en försenad födelsedagspresent som kom helt oväntat. Jag blev verkligen glad när jag öppnade paket och fick se en body batter i från Body shop. Min favorit lukt till råga på allt:). I dag fick jag ett äppelträd (som ni kan se nedan) av Katarina också helt oväntat (vem kan tro att man ska få ett äppelträd). Sen var Maja på besök och då fick jag en jätte fin vit skål av henne och Fredrik. Tre presenter som jag verkligen inte hade räknat med.. Jätte kul men jag känner mig jäkligt bortskämd!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0