Systrarna Borg på shoppingtripp

(Lite av de jag köpte)

Hej på er! Hoppas ni har haft en trevlig helg:-) Jag har de senaste 10 dagarna varit dunderförkyld, och tanken var att jag skulle åka och hälsa på min kompis Katarina i Uppsala förra helgen. Men det fick lov att ställas in på grund av att jag inte var helt frisk.. I stället drog min kära syster iväg mig på en shopping tur till Borlänge. Och nu ska ni få höra något roligt... Eller nja lite kanske.. Ni kanske har märk om ni följer min blogg att jag är ganska klumpig av mig.. Finns det något att gå in i så gör jag givetvis det.. Och efter schoppingtruen fick jag det även bekräftat att detta är synonymt för båda systrarna Borg..
Här får ni två exempel:
1. Jag och min syster var och fikade. Efter att vi hade fikat klart skulle hon ställa in sin bricka i ett brickställ, och på brickan hade hon ett högt glas med lite kaffe i. Glaset välts eftersom det inte fanns plats för den mellan hennes brickan och brickan över. Kaffet rinner ut och ner i hennes kasse med alla hennes ny inhandlade kläder.
2. Vi ska tvätta bilen. Syrran kommer in i bilen och berättar att hon har köpt guldtvätten så att bilen ska bli extra ren.. Vi kör in i biltvätten och sitter där i en kvart... Efter att bilen är klar så börjar vi åka ut mot riksvägen och efter ett tag så hör vi något som dunkar på utsidan.. Jag säger åt min syster att stanna och titta efter vad det är.. Hon öppnar bildörren och inser att delar av hennes jacka har även den blivit tvättad, avfettad och vaxad i biltvätten. Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHAHAHAHA ni är underbara!

2011-03-28 @ 22:38:04
URL: http://rld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0