Belöningssystem

Jag kör med belöningssystem. När jag har varit duktig eller om jag är klar med något i skolan, ja då tycker jag att jag kan få unna mig något;-) hehe.  Igår hittade jag den här fina schalen på MQ. Jag var inne och tittade på den två gånger innan jag köpte den. Jag kom på att den kommer bli jättefin till min bruna skinnjacka till våren, och då gick det inte att låta bli. Och när jag väl hade börjat tänka på min skinnjacka ja då hittade jag givetvis ett par jätte fina bruna stövlar som också kommer passa fint till jackan... När jag kom hem slog det mig. Jahapp nu har jag visst fyra par bruna stövlar... Mycket nödvändigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, jättefin sjal! Har aldrig nämnt det men bland mina vänner är min fina moster berömd för uttrycket "att unna sig". Jag tror stenhårt på det. Nu ska jag hugga in på en chokladdoppad jordgubbe. Kram

2011-02-19 @ 22:52:52
Postat av: Caroline

Ja, det måste ha varit min mor som har lärt mig att man ska unna sig.. Hon har ju dess utom alltid kör med den här "i mitt jobb måste jag se välvårdad ut, jag tycker det är så hemskt med sunkiga lärare" Och ja, jag tror jag ska ta efter hennes tänk när jag blir färdig fröken;-) hihi

2011-02-20 @ 14:14:58
URL: http://claracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0