Studentens vardag

Hej på er! Hoppas ni har haft en trevlig helg! Jag har haft tacomys med mina tjejkompisar, varit i Norberg med familjen och partayat i Falun!
Just nu har jag fullt upp med uppsatsskrivning. Jag håller på att skriva en b-uppsats i Samhällskunskap. Jag skriver om solidariteten i socialdemokraternas partiprogram från folkhemmet till nutid i ett postmodernt perspektiv.. Helt enkelt gör jag en litteraturanalys som jag kopplar till postmodernismen. Jippphurej! I bilden ovan är några av de böcker som jag har använt, som ni kanske förstår har det varit några turer till biblioteket. Nej nu ska jag jag fortsätta skriva! Ni får ha en trevlig måndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0