Måndag!

Hej på er! Hoppas ni har haft en trevlig helg.. Min har varit toppen! I fredags följde jag med mamma till Falun för att gå på UF mässa (ungt företagande). Mamma är UF lärare och hade massor med duktiga elever som var där och ställde ut sina produkter.. En av dessa var "Mysa UF", deras produkt är ett par tofflor med leksandsbandet, och par tofflor fick följa med hem:-)
I lördags var jag på en hejdundrades kul 30-års fest. Det var tre killar som hade hyrt Insjöns hotell. Där bjöds det på tårta och Party:) Tror vi var ca 130 personer och det var många som man inte hade träffat på ett tag så det var skoj. Karin Park uppträdde på scenen, hon är verkligen riktigt duktig.. Jag ska lägga ut ett klipp på hennes så ni får höra! Ha en trevlig måndag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0