Igår

Igår åkte jag och Linda till Kupolen för lite frisering och shopping. Min kompis Maria har nyligen fått jobb på hårsalongen Nikita på Kupolen. Hon är verkligen en superbra frisör. Linda färgade håret och jag klippte mitt hår. Tack för det Mia:-)


Butikerna var fulla med vårkläder, men som vädret är nu så känns det långt till våren. I butikerna fanns det kläder som var marin inspirerade och mycket jeans kläder som ska vara ljusa. Övrigt så verkar leggings trenden hålla i sig även till våren och sommaren, vilket passa min smak ypperligt :-) Det verkade även som att tygskorna kommer att få en ny renässans i vår. Jag tycker att de är jätte fina, men det är dock lite jobbigt om de blir lortiga, men de kanske går att köra i tvättmaskinen?


Jag köpte ett par skor, en tröja, ett par leggingsjeans och de här söta hårspännena i form av rosetter  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0