lite nya krämer


Idag har jag köpt Exuviance Multi - Protective Day Fluid SPF 15. Det är en dagkräm som verkar mot acne. Krämen köpte jag för 359 kr på Heléns skönhetsvård i Leksand. De är mycket pengar för en kräm, men den är jätte bra. Jag brukar även använda deras ansiktstvätt. Om du har lite eller mycket problem med acne rekommenderar jag verkligen dig att testa exuviance produkter, de är toppen!
Jag har också varit på apoteket och storhandlat idag:) det blev en hudkräm med lite brun utan sol effekt i. Den kostar 62 kr, Jag tycker de är så tråkigt nu på hösten när man (jag) blir helt vit i ansiktet. Då kan man ju alltid smeta på lite brun utan so,l så man får lite färg:) Jag köpte öven bommulslappar med skrupp i, de ska bli intressant att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0