Tidernas Godis boken

Igår när jag var hemma hos mor och far så hittade jag en underbar bok i bokhyllan, den heter  Tidernas Godis och är skriven av Sven Hagman.
Boken gör en spegling mellan tid och rum med karamellernas och godisets historia. Eftersom jag tycker om att baka så var den här boken mycket inspirerande med dess färger och former. Jag har fler bilder men det verkar vara lite krångel med uppladdningen... Tänk vad mycket energi och kreativitet de lade på olika inslagningspapper till karamellerna och chokladen. Helt ofattbara fina godispaket tycker jag. Skulle inte du bli glad om du fick godis som var inslagna på det här sättet? Det här är kanske något som man skulle kunna ta upp igen och göra, till exempel vid gå bort presenter. Vore inte de fint? De tar nog dock sin tid, men det kan det ju vara värt om den som får den blir glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0