klippeliklipp

I morse när jag tittade mig i spegeln fick jag panik. Mitt hår såg såååå slitet ut så jag skickade sms till min frisör Maria (min vän också) och frågade om hon kunde klippa mig. Det här var ett viktigt steg att ta, hon har nämligen aldrig klippt mig förut bara färgat mitt hår. Den ända som har fått klippa mig är min bästis Frida, men hon är ju utomlands och det kommer hon vara ett tag. Som sagt jag är som en barnunge när det gäller mitt hår. Skulle kunna börja grina om mitt hår blir för kort, ja vet skit töntigt. men men... Hur som helst så slog det mig att det kanske vore snyggt med en pytteliten uppklippning. Men nu har jag sökt lite på bilder och då började ja vela. Vad tycker ni jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0