Onsdag

hej allihopa, hoppas att allt är bra med er! :-) Idag har jag varit duktig och har redan hunnit skriva en sida på min uppsats. Är nu uppe i 31 sidor och den är inte klar på långa vägar. Har en hel del intervjuer kvar att göra, lite litteraturjämförelser och bakgrunden måste göras klar. Sen kommer det bästa att rätta och fixa uppsatsen så att den går att läsa. Nej fy vad tråkigt de är. huvva. Jag har alltid oturen att få skriva uppsatser på höstterminen, och det kan ju vara lite jobbigt eftersom (speciellt) nu finns det ju roligare saker att göra, pyssla med julen. Nu ska jag kämpa vidare! Önskar er alla en trevlig dag! kram







Målad av en mina favorit konstnärer Jenny Nyström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0