Sommarlov lite för tidigt...

Hej på er! Hoppas ni mår fint:) Jag sitter på biblioteket i Leksand och försöker vara duktig. Men de känns som att jag de senaste veckorna har tagit sommarlov, ganska farligt. Men sen tror jag i och för sig att de flesta känner som jag i maj, det finns så mycket annat som lockar än att plöja böcker. Plus att nu börjar man ju bli riktigt skoltrött efter fyra år på högskolan, men nu är det ju bara ett år kvar:)
Just nu läser vi om välfärdsstaten, och eftersom jag har läst historia och nu är inne på samhällskunskap på avancerad nivå så känns det som att det är inte så mycket nytt som jag får lära mig, vilket är mycket tråkigt. Usch ni måste ju tycka att jag är riktigt tråkig som håller på med det här. Men jag gillar mina ämnen riktigt mycket, jag skulle nog kunna dra det så långt som att säga att hela mitt liv och många av mina intressen kretsar mycket runt historia och samhällskunskap. Nåväl, de är väl tur att alla är olika:) Efter denna korta uppdatering ska jag fortsätta plugga. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0