Black Swan - ett mästerverk

Igår var jag och tittade på Black Swan på bio. Jag kan sammanfatta filmen med att den är ett mästerverk... Ett bevis på det är när alla i biosalongen sitter kvar efter att filmen har slutat, det tog cirka fem minuter innan någon började resa på sig, och de säger en hel del. Jag har varit med om det en gång tidigare och det var när Så som i himlen visades.
Filmen handlar om en ung tjej som dansar balett, hon har kämpat hela sitt liv för att nå eliten och när hon väl börjar nå framgångar så blir hennes största fiende henne själv. Mycket smart och genomtänkt film. Om ni inte har sett den, så är det nästan ett måste att se!

Kommentarer
Postat av: Marie

Äh, måste se. Jag såg Så som i himelen första gången i förrgår, den finns på våran filmtjänst här i USA. Gud vad jag grinade, den är fantastisk!

2011-03-08 @ 04:56:36
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0