Måndag

Hej på er! Hoppas att ni mår bra och att ni har haft en trevlig helg! Min helg har bestått av jobb, middag och spelkväll hos kära vänner och ett biobesök! En helt lagom helg:-)
Nu är det måndag igen, visst går det fasligt fort fram. Snart är min sjunde termin på lärarprogrammet över och jag sitter för närvarande i ren panik och försöker få ihop ett PM om globala medborgare kan skapas med hjälp av sociala rörelser. Just det här PM:et har jag haft otroligt besluts ångest med eftersom jag inte är riktigt säker på hur jag ska lägga upp de magra 6 sidorna med 1,5 radavstånd. Jag tycker inte om att skriva ett arbete som är så kort, de blir oftast svårare än när man kan skriva på utan att behöva tänka på varenda mening, för att det inte ska bli för långt. Nåväl när jag vaknade i morse med två böcker i sängen, fyra böcker bredvid sängen, och när jag kom ut i köket låg det fem uppvikta böcker och massor med papper huller om buller på köksbordet. Insåg jag att de här är ju lite galet.. Livet som student! Jag som inte tycker att jag pluggar så mycket, men det måste jag ju tydligen göra:-) hehe Usch jag hoppas verkligen jag får till den här uppgiften. Och på råga på allt ska vi även göra en Power Point presentation på arbetet.. Huvva Nej nu är det nog bäst att jag sätter igång igen! Jag önskar er alla en trevlig Måndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0