Borta bra men hemma bäst, eller?

Nu har jag kommit hem från min tur till Stockholm.. Och jag kan väl säga så här att jag har haft bättre hemfärder! Som ni alla vet har det varit snökaos och Stockholm har varit helt lamslaget. Jag är helt häpen att de inte har lärt sig att tackla snön ännu.. De vet ju att det kommer snö varje år men ändå verkar det bli samma problem hela tiden. Bilar som är insöade, oplogade vägar och trottoarer, halka osv. Och SJ, ja de verkar verkligen inte ha fattat att de kommer snö varje vinter.. Vi fick stå fem timmar på centralen i Stockholm och vänta på vårt tåg. huvva Men vi kom ju hem i alla fall:-) Och hemma möttes jag av det här.... Det hade tydligen snöat lite hos oss också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0