Lite nyinhandlat inför höstkylan

Det här med ansiktskrämer och ansikttvättar tycker jag brukar vara en stor djungel.. Någon mer än jag som känner så? Mitt ansikter kräver olika produkter beroende på årstiden. Nu när det börjar bli kallare så måste jag ha en fetare kräm än på sommaren. Jag har tidigare haft problem med acne, och den tvättkrämen jag använder är bra mot just det. Den heter Exuviace clarifying facial cleanser och kostar 299kr, och den hittar man på skönhetssalonger och liknande.  På sommaren använder jag en kräm från samma märke. Men på vinter brukar jag använda Aloe Soothing från The Body Shop, som är super bra. Tror den går loss på 190 kr.. Jag kan verkligen rekommendera dess två produkter:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0