Present från moster

Jag har fått en present av min moster Vanja. Det är ett ljus som ändrar färg.. Fräsigt va!
I min familj har vi en förkärlek till udda och roliga saker som helst drivs med ström. Eller min familj, de kanske snarare är min far som har det, och vi andra hänger med. Eftersom jag är är yngst i min familj så var det jag som blev överdröst med konstiga roliga saker när jag var liten, jag har fått Nintendospel, tv spel, flipperspel, en pratande julgran, Spice girls kamera, min första mobil fick jag när gick i fyran (år 1997, idag är det inget ovanligt med det, men då var det inte vanligt) bara för att nämna några saker. Jag minns en gång när vi var i Kungsör på en blomsterbutik som heter Romantika. Jag kanske var 10 eller 12 år. Jag såg en dyr vattenfontän för 500 kr (som var ganska mycket pengar när man var liten) som jag bara fick lov att ha.. Och givetvis lyckades jag lura mamma och pappa att köpa den åt mig i födelsedagspresent. Jag tror jag använde den tre gånger, för vi blev ganska snabbt varse om att man blev kissnödig av vattnet som sipprade. haha.. Nej usch jag kan ha varit världens bortskämdaste unge när jag var liten. Men jag tycker det fortfarande är ganska skoj med udda saker som drivs med ström. Tack moster för den fina presenten!

Kommentarer
Postat av: Syster

Näää, inte är du bortskämd inte...Puss på dig lilla slutkört från storasyster!

2010-11-16 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0