Söndag!

Hej på er! Jag hoppas att ni mår bra och att ni har haft en trevlig helg:) Jag har haft en bra helg. I fredags kväll smygstartade jag och min familj julen genom att dricka glögg och äta lussebullar och pepparkakor. Det är verkligen något speciellt med årets första glögg. Mums! Förutom att jag har jobbat hela helgen så följde jag igår medmin syster och hennes kille och hans kompisar på restaurang och efter det blev det festligheter. Mycket trevligt!
Igår kom Tällbergs prästen Boman in på mitt jobb. Tällbergs kyrka ligger i samma lokal som där jag jobbar. Så vi brukar ses ibland när jag jobbar och  vi brukar ofta ha intressanta diskussioner om allt mellan himmel och jord. Jag är ju en nyfiken person så jag gillar verkligen våra samtal. En gång frågade jag om Leksands kyrkas historia, då lovade han mig att jag skulle få en bok om kyrkan. Och igår kom han med den.. Han sa "här ska underbara och fina du få en bok" med en viss ironi i rösten.. Jag undrar hur jag ska tolka det. Haha.. Nåväl Jag blev mycket glad:)
P.s.
Jag fick för ett tag sedan veta att min kusin hade ringt till sin mor och frågat om jag var Sverigedemokrat, med tanke på mitt citat från en intervju med Jimmie Åkesson som jag hade publicerat här tidigare i veckan. Och nu ska jag lugna henne med att säga att jag definitivt inte är det. Det var därför som jag skrev under citatet " jag säger inget så har jag inget sagt" Och med det menade jag att jag tyckte det var så befängt de han sa. Men det kanske kunde missuppfattas. Men efter att min mor ringde och bad mig ta bort citatet så gjorde jag givetvis det. Jag hoppas att detta inte har väckt någon oro hos någon annan!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, va de snicksnackar mammorna, söta de!

2010-11-15 @ 09:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0