Världens snabbaste köp...

Här om dagen var jag och mamma inne i en klädbutik i Leksand...
Mamma: har du hittat något?
Jag: ja
Mamma: få hit den då!
Jag: Va?
Mamma: Jag har bråttom
Och på fem sekunder hade jag tagit av mig tröjan och slängt ut den genom provhytten... haha
Från att jag hade testat tröjan till att den var köpt kan det max ha tagit 30 sekunder. Jag hann inte ens reflektera över om jag skulle köpa den själv... Nåväl ett av de snabbaste köpen jag har varit med om och tack mamma för att du är världens snällaste:)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, Borgs på shoppingtur. Vilken komik! Ni är för söta!

2010-05-31 @ 21:32:51
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0