UF




Igår vid 22 tiden ringde mammas kollega och var helt lyrisk. De skulle visa sig att ett av deras UF företag hade tagit hem priset för bästa årsredovisning i Sverige! Verkligen jätteroligt! Grattis grabbar, Leksands gymnasium och framför allt arbetslaget på handelsprogrammet och ekonomi programmet :) 

UF står för ungt företagsamhet, och är en organisation som utbildar unga entreprenörer i Sverige. För er som känner mig vet att jag hade ett UF företag när jag gick sista året på gymnasiet. Det var jätteroligt, lärorikt men framför allt var det hårt arbete, men när jag tittar tillbaka så var det definitivt värt det, eftersom jag lärde mig så mycket! Återigen Grattis:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0